Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 Start 08.04
27 PLN
za godzinę
Opis roli
Jakie problemy zgłaszają klienci sieci handlowych?
Czy można kupić tonę cukru? Kiedy ulubiona czekolada wróci w ofercie promocyjnej?
Jako Konsultant możesz pomóc w rozwiązaniu tego typu problemów! Twoim zadaniem będzie odbieranie połączeń i odpisywanie na wiadomości mailowe od klientów.
Dziesięciodniowe szkolenie wdrożeniowe odbywa się stacjonarnie w naszym biurze w Poznaniu.
Wymagania
Obowiązkowe
- Sprawna obsługa komputera
- Swoboda w komunikacji przez telefon
- Dostępność na 10-dniowe szkolenie stacjonarne w Poznaniu - startujemy 08.04.2024 :)
- Dostępność do świadczenia zlecenia na min. 120h w miesiącu
Zakres zadań
- 60% odbieranie połączeń od klientów
- 35% odpowiadanie na maile z zapytaniami
- 5% działanie jakościowe
Korzyści
- Umowa zlecenie na czas nieoznaczony
- Podstawowa stawka 27.70 PLN brutto/h, po 3 miesiącach wraz ze wzrostem kompetencji stawka godzinowa wzrasta do 28,70 PLN brutto/h
- Wynagrodzenie może być wypłacone w formie tygodniówek - Ty decydujesz!
- Po szkoleniu stacjonarnym współpraca 100% zdalna
- Możesz dostosować harmonogram, bo linia otwarta jest od 8 do 20 w dni robocze oraz w wybrane soboty
- Zapłacimy Ci za szkolenie wstępne
- Okazjonalne podarunki
- Możliwość rozwoju w strukturach naszej Spółki
Wybrane oferty współpracy
27 PLN / za godzinę
za godzinę
31 PLN / za godzinę
za godzinę
55 PLN / za godzinę
za godzinę
27 PLN / za godzinę
za godzinę
◆Poznań
29 PLN / za godzinę
za godzinę
38 PLN / za godzinę
za godzinę
55 PLN / za godzinę
za godzinę
◆Poznań
29 PLN / za godzinę
za godzinę
33 PLN / za godzinę
za godzinę
45 PLN / za godzinę
za godzinę
41 PLN / za godzinę
za godzinę