Handlowa
Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 26.08
28 PLN
za godzinę
Opis roli
Jakie problemy zgłaszają klienci sieci handlowych?
Czy można kupić tonę cukru? Kiedy ulubiona czekolada wróci w ofercie promocyjnej?
Jako Konsultant możesz pomóc w rozwiązaniu tego typu problemów! Twoim zadaniem będzie odbieranie połączeń i odpisywanie na wiadomości mailowe od klientów.
Dziesięciodniowe szkolenie wdrożeniowe oraz współpraca odbywają się całkowicie zdalnie.
Wymagania
Obowiązkowe
- Sprawna obsługa komputera
- Swoboda w komunikacji przez telefon
- Komunikatywność, empatia zaangażowanie w rozmowę z klientem
- Dostępność do świadczenia zlecenia na min. 120h w miesiącu
Zakres zadań
- 60% odbieranie połączeń od klientów
- 35% odpowiadanie na maile z zapytaniami
- 5% działanie jakościowe
Korzyści
- Umowa zlecenie na czas nieoznaczony
- Podstawowa stawka 28,10 PLN brutto/h
- Wynagrodzenie może być wypłacone w formie tygodniówek - Ty decydujesz!
- Współpraca 100% zdalna, możesz świadczyć zlecenie z każdego miejsca w Polsce!
- Możesz dostosować harmonogram, bo linia otwarta jest od 7 do 21 w dni robocze oraz w soboty w godzinach od 8 do 18
- Zapłacimy Ci za szkolenie wstępne
- Możliwość rozwoju w strukturach naszej Spółki
- System prowizyjny dla najlepszych wynikowo agentów w zespole
Wybrane oferty współpracy
39 PLN / za godzinę
za godzinę
◆Poznań
29 PLN / za godzinę
za godzinę
45 PLN / za godzinę
za godzinę
29 PLN / za godzinę
za godzinę
37 PLN / za godzinę
za godzinę