Quality Specialist
Poznań

Data dodania: 30-11-2021

Jako Quality Specialist w APS będziesz miał następujące zadania:

  • Profesjonalne reprezentowanie organizacji przed Klientem
  • Monitorowanie pracy i szkolenie agentów w zakresie poprawy jakości 
  • Aktywny udział w kalibracjach wewnętrznych i zewnętrznych
  • Opracowywanie konkretnych planów działania i rozwoju dla poszczególnych agentów i zespołów
  • Przekazywanie informacji zwrotnych agentom i śledzenie ich wydajności 
  • Komunikowanie wskaźników związanych z wydajnością zespołu kierownictwu
  • Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych
  • Wspieranie agentów podczas okresu wdrożenia
  • Organizacja sesji szkoleniowych lub warsztatów
  • Przygotowywanie lub sprawdzanie szablonów i skryptów rozmów
  • Pomoc w opracowywaniu i usprawnianiu procedur biznesowych i jakościowych 

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  • Znajomość procesów call center - funkcje, raporty, wpływ na rozliczenie z klientem itp.
  • Zrozumienie procesów jakości, narzędzi i środków do oceny i poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej, np. pętla CSAT, ADP, monitorowanie, coaching
  • Umiejętność motywowania, wspierania i udzielania informacji zwrotnej
  • Umiejętność prezentowania, efektywnego organizowania i moderowania spotkań
  • Umiejętność jasnego komunikowania się
  • Zdolność do zbierania informacji zwrotnych od zespołu i przekazywania ich kierownictwu
  • Podstawowa znajomość procesów HR dla działań na poziomie CSR
  • Podstawowe umiejętności prowadzenia szkoleń
  • Krytyczne myślenie
  • Gotowość do pracy zmianowej 

Korzyści

  • Profesjonalne szkolenie wprowadzające
  • Umowa o pracę
  • Mozliwość rozwoju i udziału w ciekawych, międzynarodowych projektach
  • Aktywny udział w budowaniu strategii zarządzania zespołem
  • Praca w wyjątkowej atmosferze 
  • Realny wpływ na proces szkolenia i jakości 



Wyślij cv na adres . lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Inne oferty z wybranego miasta

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną