Obsługa Klientów znanej sieci handlowej
Poznań

Data dodania: 12-05-2022

Zajmiesz się odpowiadaniem na pytania (głównie telefoniczne), które nurtują Klientów znanej sieciówki handlowej. Pytania dotyczą dostepności produktów, reklamacji i wszystkiego co tylko interesuje Klienta. ;)

Wymagania

- sprawna obsługa komputera;
- swoboda w kontakcie telefonicznym z drugą osobą. 

Korzyści

    - pełnopłatne 10-dniowe szkolenie wdrożeniowe (start szkolenia: 30.05.);
    - współpraca od poniedziałku do piątku w przedziale godz. 8-20 (na rano i popołudnie) oraz w wybrane soboty, w przedziale 8-18;
    - współpraca w formie zdalnej na czas pandemiii;
    - umowa zlecenie na czas nieoznaczony;
    - współpraca w wymiarze min. 120 h/msc (możesz więcej jeśli chcesz);
    - podstawowa stawka 20 zł brutto/h + prowizja;
    - wynagrodzenie może być wypłacone w formie tygodniówek - Ty decydujesz!;
    - pomocna dłoń na każdym etapie współpracy;
    - okazjonalne poczęstunki, prezenty świąteczne, urodzinowe prezenty.



    Wyślij cv na adres . lub kliknij przycisk APLIKUJ

    aplikuj

    Inne oferty z wybranego miasta

    Etapy rekrutacji


    1. Wysłanie CV
    - odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

    2. Rozmowa telefoniczna
    - skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


    3. Spotkanie rekrutacyjne
    - spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

    4. Przekazanie wyniku rekrutacji
    - po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną