Zajmiesz się odpowiadaniem na pytania (głównie telefoniczne), które nurtują Klientów znanej sieciówki handlowej. Pytania dotyczą dostepności produktów, reklamacji i wszystkiego co tylko interesuje Klienta. ;)
- sprawna obsługa komputera;
- swoboda w kontakcie telefonicznym z drugą osobą.
- pełnopłatne 10-dniowe szkolenie wdrożeniowe (start szkolenia: 30.05.);
- współpraca od poniedziałku do piątku w przedziale godz. 8-20 (na rano i popołudnie) oraz w wybrane soboty, w przedziale 8-18;
- współpraca w formie zdalnej na czas pandemiii;
- umowa zlecenie na czas nieoznaczony;
- współpraca w wymiarze min. 120 h/msc (możesz więcej jeśli chcesz);
- podstawowa stawka 20 zł brutto/h + prowizja;
- wynagrodzenie może być wypłacone w formie tygodniówek - Ty decydujesz!;
- pomocna dłoń na każdym etapie współpracy;
- okazjonalne poczęstunki, prezenty świąteczne, urodzinowe prezenty.
![]() |
1. Wysłanie CV |
![]() |
2. Rozmowa telefoniczna |
![]() |
3. Spotkanie rekrutacyjne |
![]() |
4. Przekazanie wyniku rekrutacji |