Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Poznań

Data dodania: 28-04-2022

Jako Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiadał za: 


- Kontakt e-mailowy oraz na czacie w języku niemieckim;

- Odpowiadanie na pytania klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów;

- Realizowanie celów projektowych i zespołowych.


Wymagania

- Gotowość do udziału w szkoleniu wdrażającym, które trwa 9 kolejnych dni roboczych po 8 godzin dziennie

- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2);

- Pozytywne nastawienie i komunikatywność;

- Sprawna obsługa komputera i szybkość w wyszukiwaniu informacji;

- Otwartość na potrzeby klienta, odpowiedzialność i zaangażowanie;

- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w wybrane weekendy i święta.


Korzyści

- Stabilna współpraca na podstawie umowy zlecenie, która podpisywania jest pierwszego dnia szkolenia wdrażającego;

- Możliwość świadczenia zlecenia 80, 120 lub 160 godzin w miesiącu;

- Możliwość rozwoju umiejętności językowych w codziennym kontakcie e-mailowym z klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii;

- Elastyczne godziny współpracy, które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy oraz dodatkowych zajęć;

- Obsługa klienta odbywa się między godziną 8.00 a 22.00; 7 dni w tygodniu, również w święta;

- Profesjonalne szkolenie wdrażające;

- Jasną i czytelna ścieżka rozwoju zawodowego i systemu premiowego oraz realna możliwość awansu.





Wyślij cv na adres . lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Inne oferty z wybranego miasta

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną