Konsultant/ka obsługi klienta z językiem angielskim
Poznań

Data dodania: 05-05-2021

Czujesz się dobrze w rozmowach z klientami i chciałbyś/abyś mieć okazję do korzystania z j. angielskiego?

Możesz zostać wsparciem znanej firmy z branży finansowej.

Zdobędziesz ciekawe doświadczenie i przy okazji rozwiniesz umiejętności komunikacyjne w j. angielskim.

Wymagania

·       Doświadczenie w kontakcie z trudnym klientem – warunek konieczny;

·       Nastawienie pro-klienckie, życzliwe podejście do rozmówcy;

·       Umiejętności miękkie: aktywne słuchanie, wyrozumiałość, empatia oraz umiejętność zrozumienia sytuacji klienta;

·       Znajomość j. angielskiego na poziomie B1;

Korzyści

·       Płatne 20-dniowe szkolenie wdrożeniowe w formie zdalnej (start szkolenia: 17.05.);

·       Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;

·       Współpraca w formie zdalnej na czas pandemii;

·       Stawka godzinowa 20 zł brutto/h + prowizja 15%;

·       Umowę zlecenie na czas nieoznaczony;

·       Współpraca od pon. do nd. w godz. 08:30-17:00;

·       Dyspozycyjność min. 140 h/msc, mile widziane 168h w miesiącu;

·       Wynagrodzenie wypłacane jest co tydzień lub co miesiąc - wybór należy do Ciebie;

·       Możliwość rozwoju w strukturze firmy (Team Manager, Senior Agent);




Wyślij cv na adres rekrutacja.poznań@apservices.pl lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Inne oferty z wybranego miasta

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną