Konsultant/ka ds. obsługi klienta portalu rezerwacyjnego (CSG)
Poznań

Data dodania: 28-04-2022

Jako konsultant/ka zajmiesz się telefoniczną oraz mailową obsługą klientów znanego portalu rezerwacyjnego.

Twoje zadania:
• Odbieranie połączeń przychodzących i pomoc klientom w ich zapytaniach
• Komunikowanie się z klientami portalu za pomocą czatu
• Doradzanie oraz informowanie o zasadach współpracy
• Pomoc klientom na różnych etapach współpracy z serwisem

Wymagania

• Pozytywne nastawienie i komunikatywność;
• Sprawna obsługa komputera i szybkość w wyszukiwaniu informacji;
• Otwartość na potrzeby klienta, odpowiedzialność i zaangażowanie;
• Dyspozycyjność na 3 tygodniowe szkolenie odbywające się od pon. do pt .w godz. 9:00-17:30
• Znajomość j. angielskiego na poziomie B2;
• Dyspozycyjność min. 140 godzin miesięcznie

Korzyści

• Praca zdalna
• Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia. Za jego przejście otrzymasz wynagrodzenie;
• Współpraca na podstawie umowy zlecenie podpisywana od pierwszego dnia szkolenia;
• Elastyczne godziny współpracy, które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy, dodatkowych zajęć. Obsługa klienta odbywa się od pon. do nd. w godzinach 7-23;
• Gwarantowaną stawka godzinowa 26 zł brutto;
• Wynagrodzenie wypłacane w formie tygodniówek lub co miesiąc - wybór należy do Ciebie



Wyślij cv na adres . lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Inne oferty z wybranego miasta

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną