Jako konsultant/ka zajmiesz się telefoniczną oraz mailową obsługą klientów znanego portalu rezerwacyjnego.
Twoje zadania:
• Odbieranie połączeń przychodzących i pomoc klientom w ich zapytaniach
• Komunikowanie się z klientami portalu za pomocą czatu
• Doradzanie oraz informowanie o zasadach współpracy
• Pomoc klientom na różnych etapach współpracy z serwisem
• Pozytywne nastawienie i komunikatywność;
• Sprawna obsługa komputera i szybkość w wyszukiwaniu informacji;
• Otwartość na potrzeby klienta, odpowiedzialność i zaangażowanie;
• Dyspozycyjność na 3 tygodniowe szkolenie odbywające się od pon. do pt .w godz. 9:00-17:30
• Znajomość j. angielskiego na poziomie B2;
• Dyspozycyjność min. 140 godzin miesięcznie
![]() |
1. Wysłanie CV |
![]() |
2. Rozmowa telefoniczna |
![]() |
3. Spotkanie rekrutacyjne |
![]() |
4. Przekazanie wyniku rekrutacji |