Konsultant/ka ds. obsługi klienta banku
Konin

Data dodania: 30-03-2021

APS sp. z o.o. - spółka z grupy międzynarodowej Majorel, poszukuje osób, które powiększą nasz niemały już zespół :)

Zajmiesz się kontaktem ze stałymi Klientami, przypomnieniem o przygotowanej ofercie i umówieniem na spotkanie z doradcą w oddziale banku.

Wymagania

  • obsługa komputera;
  • gotowość do pracy min. 120 h w miesiącu (jeśli chcesz - możesz więcej);
  • gotowość do współpracy w przedziale godzinowym 8-21

Korzyści

  • stawka godzinowa (18,50 PLN brutto/h) + prowizja;
  • umowa zlecenie na czas nieoznaczony (od umowy odprowadzamy składki);
  • szkolenie wdrożeniowe, za które Ci zapłacimy
  • profesjonalne wsparcie również po szkoleniu;
  • współpraca zdalna w okresie pandemii, z założeniem powrotu do biura po pandemii - Konin, ul. Hutnicza (część szkolenia i wdrożenia również w formie zdalnej)
  • możliwość współpracy na dłuższy okres;
  • obsługa klienta w przedziale godzinowym między 8-21 (od poniedziałku do piątku) + 1 wybrana sobota w przedziale 9-16;



Wyślij cv na adres pracawkoninie@apservices.pl lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną