Konsultant/ka ds. obsługi klienta
Poznań

Data dodania: 03-11-2021

Jako konsultant/ka zajmiesz się telefoniczną oraz mailową obsługą klientów znanej firmy z branży odzieżowej.

Wymagania

  • Pozytywne nastawienie i komunikatywność;
  • Sprawna obsługa komputera i szybkość w wyszukiwaniu informacji;
  • Otwartość na potrzeby klienta, odpowiedzialność i zaangażowanie;
  • Dyspozycyjność min. 140 godzin miesięcznie.

Korzyści

  • Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia. Za jego przejście otrzymasz wynagrodzenie;
  • Współpraca na podstawie umowy zlecenie podpisywana od pierwszego dnia szkolenia;
  • Elastyczne godziny współpracy które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy, dodatkowych zajęć. Obsługa klienta odbywa się od pon. do nd. w godzinach 8-22;
  • Gwarantowana stawka godzinowa 19,50 zł brutto + prowizja;
  • Wynagrodzenie wypłacane w formie tygodniówek lub co miesiąc - wybór należy do Ciebie.



Wyślij cv na adres . lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Inne oferty z wybranego miasta

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną