Konsultant/ka ds. kontaktu z klientami banku
Płock

Data dodania: 22-04-2021

Zajmiesz się telefonicznym kontaktem ze stałymi Klientami, przypomnieniem o przygotowanej ofercie oraz umówieniem na spotkanie z doradcą w oddziale banku. Start szkolenia: 11.05.2021

Wymagania

  • dyspozycyjność min. 120h w miesiącu
  • zaangażowanie
  • sumienność i rzetelność
  • obsługa komputera 

Korzyści

  • stawka 18,50 zł brutto/h + prowizja
  • współpraca od pon. do pt. w przedziale godzinowym 8-21 (zmiany na rano i popołudnie) + 1 wybrana sobota w miesiącu w przedziale godzinowym 9-16
  • umowa zlecenie na czas nieoznaczony (odprowadzamy składki)
  • płatne szkolenie wdrożeniowe
  • szkolenie oraz współpraca częściowo zdalnie 



Wyślij cv na adres rekrutacja.plock@apservices.pl lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną