Konsultant/ka ds. kontaktu z klientami banku
Konin

Data dodania: 02-12-2021

Firma APS Sp. z o.o., spółka z grupy Majorel poszukuje Konsultanta/ki ds. kontaktu z klientami banku

Zajmiesz się telefonicznym kontaktem ze stałymi klientami znanego, dużego banku, by przypomnieć o ofercie i umówić ich na spotkanie z doradcą w oddziale.


Wymagania

  • Dobra obsługa komputera;
  • Zaangażowanie;
  • Nastawienie pro-klienckie;
  • Empatyczne podejście do klienta;
  • Gotowość do współpracy m.in. 120 h w miesiącu (jeśli chcesz - możesz więcej).

Korzyści

  • Elastyczny harmonogram współpracy od pon. do pt. w przedziale 8-21 + 1 sb. w mc. w godz. 9-16 (dostosowany do Twoich potrzeb i dyspozcyjności);
  • Szkolenie wdrożeniowe na miejscu - zapłacimy Ci za jego przejście (start szkolenia: 12.01.2022r.);
  • Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;
  • W okresie pandemii możliwość współpracy zdalnej (z założeniem powrotu do biura po pandemii);
  • Stawkę godzinową 18,50 PLN brutto/h + prowizję;
  • Umowę zlecenie na czas nieoznaczony (możliwość odprowadzania wszystkich składek - w przypadku uczniów/studentów do 26 roku życia stawka netto);



Wyślij cv na adres . lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną