Lubisz rozmawiać przez telefon i często się uśmiechasz? Trafiłeś/trafiłaś pod dobry adres, bo właśnie takich ludzi poszukujemy. Mało tego, planujemy Ci za to regularnie płacić. Zostaniesz super pomocnikiem banku. Będziesz dzwonić do stałych klientów, żeby przypomnieć im o ofercie i umawiać ich w oddziale z doradcą. Brzmi prosto prawda?
- Obsługa komputera nie może być dla Ciebie czarną magią - w końcu będziesz pracować na nim na co dzień
- Niezbędne jest empatyczne podejście do klienta. Chcemy rozmawiać z klientami w taki sposób, w jaki sami chcielibyśmy być traktowani
- Twoje zaangażowanie i pozytywne podejście będzie dla nas bardzo ważne
- Musisz znaleźć przynajmniej 120 godzin w miesiącu na współpracę z nami. Oczywiście jeśli chcesz, możesz pracować więcej - nie zabraniamy. :)
- Oferujemy harmonogram współpracy w trybie dwuzmianowym - w przedziale czasowym 8.00-15.00 i 15.00-21.00 + jedna sobota w miesiącu 9.00-16.00.
- Nie wymagamy żadnego doświadczenia związanego z obsługą klienta. Wszystkiego nauczymy Cię podczas zdalnego szkolenia wdrożeniowego (start szkolenia 01.06.2022). Co więcej, zapłacimy Ci za przejście tego treningu.
- Chcesz pracować więcej, bo pilnie potrzebujesz kasy? Nie ma problemu! Możesz działać nawet 13 godzin dziennie razem z sobotami. Sky is the limit. Za wszystko otrzymasz wypłatę.
- Zarówno w trakcie szkolenia, jak i po nim zapewniamy Ci profesjonalne wsparcie. Zależy nam na naszych współpracownikach i na tym, żeby czuli się dobrze. Nikogo nie zostawiamy samemu sobie. Od początku zaopiekujemy się Tobą, żebyś czuł/czuła się komfortowo.
- Dbamy o zdrowie - w okresie pandemii bez problemu możemy współpracować zdalnie.
- Oferujemy stawkę godzinową 20 PLN brutto + prowizję zależną od wyników i liczby przepracowanych godzin.
- Oferujemy umowę zlecenie na czas nieoznaczony (istnieje możliwość odprowadzania wszystkich składek - w przypadku uczniów/studentów do 26 roku życia 20 PLN to stawka netto).
![]() |
1. Wysłanie CV |
![]() |
2. Rozmowa telefoniczna |
![]() |
3. Spotkanie rekrutacyjne |
![]() |
4. Przekazanie wyniku rekrutacji |