Konsultant ds.obsługi klientów salonow optycznych
Konin

Data dodania: 30-12-2021

Firma APS Sp. z o.o., spółka z grupy Majorel poszukuje Konsultantów ds.obsługi klientów salonow optycznych.

Zajmiesz się telefonicznym kontaktem z klientami - Informowanie o aktualnych promocjach, umawianie na wizyty u optyków i okulistów, ankiety satysfakcji z obsługi w salonie

Wymagania

Dobra obsługa komputera;

Zaangażowanie;

Nastawienie pro-klienckie;

Empatyczne podejście do klienta;

Gotowość do współpracy m.in. 120 h w miesiącu (jeśli chcesz - możesz więcej).

Korzyści

Elastyczny harmonogram współpracy od pon. do pt. w przedziale 9-20 + 1 sb. w mc. w godz. 9-15 (dostosowany do Twoich potrzeb i dyspozcyjności);

Szkolenie wdrożeniowe na miejscu - zapłacimy Ci za jego przejście (start szkolenia: 11.01.2022r.);

Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;

W okresie pandemii możliwość współpracy zdalnej (z założeniem powrotu do biura po pandemii);

Stawka godzinową 20 PLN brutto/h + prowizję;

Umowa zlecenie na czas nieoznaczony (możliwość odprowadzania wszystkich składek - w przypadku uczniów/studentów do 26 roku życia stawka netto);



Wyślij cv na adres . lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Inne oferty z wybranego miasta

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną