Konsultant ds. obsługi klienta (serwis filmowy)
Szczecin

Data dodania: 18-11-2020

Rozpocznij niesamowitą przygodę z pracą dla jednego z największych na świecie serwisów filmowych. Twoim zadaniem będzie obsługa dwóch kanałów komunikacji - telefonu oraz chatu. Pracuj w nowoczesnym biurze, ciesz się elastycznymi godzinami pracy i rozwijaj się w międzynarodowym środowisku. 

Wymagania

dobra znajomość języka angielskiego (B1/B1+);
ogólna wiedza informatyczna;
proaktywne i pozytywne podejście;
umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami.

Korzyści

praca w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku;
możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych;
elastyczne godziny pracy;
umowa zlecenie;
wynagrodzenie 20 zł brutto za godzinę;
dostęp do ścieżek karier w strukturze firmy poprzez wewnętrzny system awansów;
udział w konkursach wiedzy APS/Majorel;
praca w nowoczesnym kompleksie biurowym. 

 



Wyślij cv na adres rekrutacja@apservices.pl lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy lub online (w zależności od ogłoszenia).

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną