Dział Obsługi Klienta (chat/mail) – centrum Poznania
Poznań

Data dodania: 23-07-2020

Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe

lub rozwinąć umiejętności komunikacyjne w języku angielskim?

 

Obecnie poszukujemy konsultantów do pisemnej obsługi klienta (chat/mail) dla międzynarodowej firmy z branży przewozowej.

Brak kontaktu telefonicznego!


Nie wymagamy doświadczenia - współpracę u nas rozpoczniesz od szkolenia wdrożeniowego, na którym udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne!

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2;
  • Dobra obsługa komputera;
  • Zaangażowanie;

Korzyści

  • Płatne szkolenie wdrożeniowe;
  • Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;
  • Stały dochód (19 pln brutto/h) + dodatkowa prowizja 10%;
  • Wynagrodzenie wypłacane w formie tygodniówek lub co miesiąc – wybór należy do Ciebie;
  • Umowę zlecenie na czas nieoznaczony (od umowy odprowadzamy składki);
  • Współpracę od pon-niedz. w godzinach 8-22;
  • Dyspozycyjność na około 160h/msc;
  • Chillout room;
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy (Team Manager, Trener, Mentor);
  • 24 min przerwy/8h;
  • sponsorowane imprezy integracyjne, bilety do kina;
  • Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami;
  • Co środę świeże owoce oraz codzienny dostęp do kawy i herbaty;
  • Zgrany zespół, miła atmosfera;
  • Wydarzenia sportowe - turniej piłki nożnej, kręgle;



Wyślij cv na adres rekrutacja@apservices.pl lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Inne oferty z wybranego miasta

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną