Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym działa lepiej. Dowiedz się więcej

Aplikuj

1. W pierwszym kroku rejestrujesz się do Talent Pitch za pomoca adresu mailowego. Na podany e-mail dostajesz wiadomość elektroniczną
z potwierdzeniem rejestracji. 

2. W tym kroku uzupełniasz swoje dane osobowe w Talent Pitch. - Upewnij się, że podajesz prawidłowe dane kontaktowe, gdyż to umożliwi nam późniejszy kontakt.

3. W kroku trzecim, Twoim zadaniem będzie udzielenie odpowiedzi na kilka pytań. - To tutaj będziesz mógł określić m.in. swoją dyspozycyjność
i oczekiwania finansowe
.

4. Krok czwarty pozwoli Tobie zobaczyć, jak wygląda specyfika pracy w contact center. - Zobaczysz filmiki z 3 różnymi klientami i będziesz nógł rozwiązać sprawę każdego z nich poprzez wybranie odpowiedzi.

5. W tym kroku Twoim zadaniem będzie rozwiązanie testu osobowości. - Pozwoli nam to Ciebie lepiej poznać.

6. Szósty i ostatni krok rekrutacji Talent Pitch to czas na przesłanie przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych. - Załącz CV i (jeśli wymagane) List Motywacyjny.                 

Wyszukanych ofert pracy: 8

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta - Dział Aktywnego Utrzymania

Płock

czytaj więcej

Konsultant do obsługi Klientów na projekcie bankowym

Konin

czytaj więcej

Konsultant ds. obsługi klienta sieci PLAY

Konin

czytaj więcej

Konsultant telefoniczny ds. umawiania spotkań z doradcą finansowym

Konin

czytaj więcej

Telefoniczna obsługa Klientów sieci Play

Poznań

czytaj więcej

Opiekun Klienta Operatora Komórkowego

Poznań

czytaj więcej

Konsultant infolinii przychodzącej

Poznań

czytaj więcej

Konsultant telefoniczny ds. ponagleń stałych klientów sieci Play

Konin

czytaj więcej