Obsługa klientów na projekcie finansowym
Konin

Data dodania: 16-11-2018

  • telefoniczny kontakt z klientami i informowanie ich na temat dostępnych produktów finansowych
  • umawianie klienta na bezpośrednie spotkanie z doradcą finansowym

Wymagania

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • motywacja i zaangażowanie
  • doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem będzie dodatkowym atutem

Korzyści

  • współpracę pon. - pt. w przedziale 9 - 20 (9-15, 14-20) oraz 1-2 wybrane soboty w miesiącu (jesteśmy elastyczni) 
  • szkolenie wstępne przygotowujące do wykonywania zlecenia
  • umowę zlecenie na czas nieoznaczony 
  • stawka 15 zł brutto/godz. + prowizja
  • możliwość rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia oraz konkursy z nagrodami (tablety, bony sodexo itd.)



Wyślij cv na adres rekrutacja.konin@apservices.pl lub kliknij przycisk APLIKUJ

aplikuj

Inne oferty z wybranego miasta

Etapy rekrutacji


1. Wysłanie CV
- odpowiedz na nasze ogłoszenie poprzez formularz

2. Rozmowa telefoniczna
- skontaktuje się z Tobą rekruter, który przedstawi specyfikę pracy oraz spyta o Twoją dostępność


3. Spotkanie rekrutacyjne
- spotkanie odbędzie się we wcześniej umówionym terminie, w siedzibie firmy

4. Przekazanie wyniku rekrutacji
- po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymasz informację zwrotną